Maxold ki a szenvedélyedben rejlő anyagi lehetőségeket az Instagrammon és azon túl. Maxold ki a szenvedélyedben rejlő anyagi lehetőségeket az Instagrammon és azon túl. Maxold ki a szenvedélyedben rejlő anyagi lehetőségeket az Instagrammon és azon túl.
Maxold ki a szenvedélyedben rejlő anyagi lehetőségeket az Instagrammon és azon túl. Maxold ki a szenvedélyedben rejlő anyagi lehetőségeket az Instagrammon és azon túl. Maxold ki a szenvedélyedben rejlő anyagi lehetőségeket az Instagrammon és azon túl.

2024-ben a social média által biztosított lehetőségek száma tényleg végtelen, azonban a vállalkozásod építése mellett kaotikusnak és időigényesnek tűnhet számodra, hogy mely social oldalakon és milyen tartalmakkal legyél jelen.

A social jelenlét ma már elkerülhetetlen. Viszont nem elegendő jelen lenni, folyamatosan alkalmazkodni kell a változásokhoz és meg kell küzdeni a figyelemért. Az elmúlt években a közönség sokkal szenzitívebb lett az átláthatóság, a célközönségnek szóló kiemelkedő tartalom és értékadás soha nem volt még ilyen fontos.

Megértem, hogy vállalkozóként a rendszeres posztolás, tartalomgyártás és a stratégiaalkotás rettenetesen sok időt és energiát igényel tőled, ezekkel a folyamatokkal már nincs kapacitásod foglalkozni.

Social média menedzserként leveszem a válladról a terheket, miközben Te maximálisan a vállalkozásod fejlesztésére fókuszálhatsz.

A kérdés:

Benned is biztosan felmerül, hogy 2024- ben valóban lehetséges még kitűnni a social médiában alkotóként, vállalkozóként?

A válasz egyértelműen IGEN.

Célközönség fókuszú social média stratégiával megalapozzuk a sikert!

Az Instagram még mindig az egyik legalkalmasabb platform arra, hogy sikeresen elérd célközönségedet  és kapcsolatot ápolj velük, ám egyáltalán nem biztos, hogy a Te célközönséged ott lesz a legaktívabb.

Azonban ha mégis, jó hírem van neked, mert:

Az Instagram algoritmusa most a kisebb alkotókat segíti!

Minden alkotónak egyenlő esélyei vannak a tartalmaik terjesztésében, így a megfelelő tartalom stratégiával, minőségi és valóban a célközönségednek szóló tartalmakkal rövid időn belül profitábilis social média jelenlétre tehetsz szert.

Szolgáltatások

01/ Social Média Menedzsment

Helyezzük magasabb szintre a social média jelenléted!

Hogyan segítek:

✓ Vállalkozásra szabott, teljeskörű social média menedzsment

✓ Működőképes tartalomstratégia kialakítása

✓ Vizuális és tartalmi megjelenés összeállítása

✓ A tartalomgyártás (fotózás és videózás) szervezése és social média kampányok menedzselése a márka értékeihez és víziójához igazodva.

✓ Facebook és Instagram hirdetések kezelése

✓ Influencer kampányok menedzselése

✓ A konverzió, sales maximalizálása

✓ Havi kimutatások

✓ Tartalomstratégia a márkaépítésre és az elköteleződés növelésre fókuszálva.

✓ Rendszeres tartalommegosztás az előzetesen meghatározott Social média oldalakon

✓ Instagram, Facebook és TikTok oldalak kezelése

✓ Közösségépítés, kapcsolattartás a követőkkel

✓ Tartalomkutatás, tartalomgyártás, tartalomszerkesztés, ami potenciális új érdeklődőket és vásárlókat generál márkád számára.

✓ A havi feed tervezés keretein belül, vizuálisan attraktív, esztétikus, jól konvertáló, üzleti céljaidhoz és arculatodhoz leginkább illeszkedő feedet alkotunk meg.

✓ Social Média hirdetési stratégia alkotás

✓ Kattintás és forgalom alapú social média marketing hirdetések kezelése, indítása

Várható eredmény: Logikusan felépített social média jelenlét, értékadó, informatív tartalmak és szoros kapcsolat kialakítása a közösségeddel. → Organikus forgalom, értékesítésösztönzés, magasabb webhelyforgalom, értékesítés számának növekedése.

02/ Tartalomgyártás

Vizuálisan megragadó tartalmak létrehozása.  Legyen szó brand fotózásról, Instagram Reelsekről, TikTok videókról, Youtube videókról & shortsokról, image videókról.

Bízd ránk a tartalmaid elkészítését! Bármilyen kreatív koncepciót szívesen megvalósítunk.

A videós tartalmakra specializálódva:

A videó a legnépszerűbb tartalomtípussá vált, ezért a marketing céllal létrehozott videós tartalmakkal számos új érdeklődőt lehet elérni. Ráadásul mind az organikus tartalommarketingben, mind pedig  a fizetett hirdetések között nagy népszerűségnek örvend.

Előre meghatározott stratégia, tartalomterv és forgatókönyv alapján készítjük el marketingcélú videós tartalmaidat, amelyek valódi érdeklődőket generálnak neked.

03/ Influencer marketing

Influencerként és tartalomgyártóként ~300+ sikeres együttműködéssel és 50+ influencer kampányszervezéssel a hátam mögött ismerem és alkalmazom azokat az insightokat és eszközöket, amellyel influencer kampányaid valóban sikeresek lesznek. 

Bízd ránk influencer kampányaid szervezését. A kampánycéltől függően: márkaismertség növelés, értékesítésösztönzés, vagy a márka pozícionálása. Kiválasztjuk és biztosítjuk a márkaértékekhez és vízióhoz leginkább illeszkedő influencereket és tartalomgyártókat vállalkozásod számára.

Bár az influencer és UGC tartalmak alapvetően organikusak, azonban fontos, hogy a tartalomkészítők és influencerek a kreatív szabadságon túl megkapják azt a segítséget, információkat és paramétereket, amelyek a helyes úton tartják őket és segítenek nekik abban, hogy a tartalmaik igazodjanak a márkaértékekhez.

04/ Marketing audit és
tanácsadás

Még nem tudod, hogy pontosan mire lenne szükséged. Jelentkezz egyszeri 90 perces marketing auditra és tanácsadásra. A social média audit és tanácsadás magában foglalja az eddigi social média marketing tevékenységed áttekintését, a további lehetőségek feltérképezését és egy szakmai 90 perces marketing konzultációt a kitűzött célok megvalósításához szükséges lépésekről.

A marketing konzultáció díja: 50.000 Ft

A közös munka menete

01

Konzultáció

Lehetséges, hogy több szolgáltatásom is érdekes lehet számodra, esetleg egyes tevékenységek kombinálása lesz a legcélravezetőbb vállalkozásod számára, éppen ezért minden projektet egy 20 perces igényfelmérő konzultáció előz meg velem, Google Meeten, vagy Teamsen keresztül.

02

Ajánlat

Minden leendő partneremnek egyedi ajánlatot készítek, attól függően, hogy a piac mely szegmensét képviseli.

03

Szerződés

A közös munka megkezdése előtt szükséges meghatározni a folyamatok alapjait, amelyet egy szerződésben rögzítünk.

04

Stratégia

A megfelelő információk birtokában megkezdem a piac és az igények elemzését, kialakítom a stratégiát.

05

Kampány

Előre meghatározott időközönként meetingelünk és folyamatosan nyomon követjük az egyes marketingeszközök eredményességét, hatékonyságát. Havi kimutatásokat készítek.

Néhány esettanulmány

Premier Outlet Budapest

🗸 Influencer kampányok
🗸 Tartalomterv készítés
🗸 Social Média Kampány koordináció
🗸 Tartalomgyártás
Megnézem →

iONstore

🗸 Social Média Management
🗸 Tartalomgyártás
🗸 Influencer kampányok
Megnézem →

Avar Hotel

🗸 Tartalomgyártás
Megnézem →

Magmaxx Gyümölcskristály

🗸 Tartalomgyártás
Megnézem →

Plazma Pontok

🗸 Social Média Management
Megnézem →